'I am not sick. I am broken. But I am happy as long as I can paint.' Frida Kahlo

Pazartesi

H&M seçtiklerim


BURAYA BAYILIYORUM

Lana Del Rey olduktan sonra daha çok bayılıyorum.

Yakışmış.

HM'e başlamadan hemen bir şey tıkıştırmak istiyorum buraya. Vogue'un düzenlediği Fashions Night Out, 13 Eylülde, İstanbul'da. ''A Global Vogue Celebration of Fashion' yani...Bu yılın t-shirt ve çantalarını Arzu Kaprol tasarlamış. Pek bir iş yok yine de sevdim burdan bakabilirsiniz.  VFNO mağazalarında satışı olacak. Eylül ayı boyunca. Geliri bilmem nereye bağışlanıyormuş. Sanırım ben de bir tane alıcam.. Yanında silik vogue  yazısı olan basic tshirt ve çanta işte..

Frey Wille bileziklerimle o tshirt yakışır.
2 modele buradan ve buradan bakın. Çok güzeller ! 

---

Bu yıl moda olan çok saçma bir şey var. Pantolon üstüne etek.
Ben hiç sevmiyorum. Çünkü çok uzun boylu ve çok ince değilim daha biçimsiz gösteriyor beni...
Zaten her türlü orana uygun trendler gelmiyor ya gıcık oluyorum!!!!!!!!!
İllaki zayıflamam gerek. Çikolatamdan aşkımdan uzak durmam gerek. Zaten WOODY ALLENcığıımm ne demiş??

Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.

ama giyinmek de güzel tabi.

Yine de uyarym anoreksi yapcaksınız beni:






!


H&Mde de vardı o tarz  şişman kötü gösteren bir şeyler fakat koymadım.

*



EN ÇOK BU PEMBİŞİ BEĞENDİM.


------------------------------------------------
DESENLER GÜZEL



------------------------------------

ZIMBAMSI DETAYI OLAN BU  KEMERİ BEĞENDİM. FİYAT 19.90
------------------

DEGRADEYE BAYILIYORUM. RENK GEÇİŞİ GÜZEL. FİYAT 99 TL


----------------------------------------
ŞU PEMBELİ OLAN ÇANTAYI HEMEN ALDIM. FİYAT 49TL...İNDİRİME GİRMİŞ OLABİLİR...

-------------------------------

BU STİLETTO VE BOTU BEĞENDİM. BOT, DİĞER BORDO OLAN DERİ CEKETLE BİRLEŞEBİLİR BENCE. ''STİLETTO'' İLE BORDOLARDA OLUR FAKAT BEN LANA DEL REY'İN ÜSTÜNDEKİ PEMBE KAZAKLA SEVDİM. ASLINDA RENK UYUMUNA YÖNELİK BİR TAKINTIM YOKTU. OLDU ŞİMDİ :D 

BOT: 70
STİLETTO: 150






--------------------------------

BU GÜMÜŞÜ ANKARAYA GELDİĞİM AN ALICAM. FİYAT 49
METALİK MODASINA KATILMIŞ OLMAK İÇİN DEĞİL TABİ. SADECE SEVDİĞİM İÇİN :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder